مزایای استفاده از کفی‌های طبیReviewed by سلگی on Sep 4Rating:

مزایای استفاده از کفی‌های طبی

بهترین روش ساخت کفی طبی مبتنی بر اسکن کف پا یا قالب گیری پا می‌باشد. کفی طبی باید بر اساس مشکل فرد ساخته شود و اینکه صرفا یک کفی قوس دار آماده در بازار را در کفش قرار دهیم، کمکی به درمان درد کف پا و اصلاح ارگونومی کف پا نکرده‌ایم. مسلما کفی طبی که برای یک  خواهر هم ساخته می‌شود دقیقا ممکن است برای خواهر دیگر قابل استفاده نباشد. درقسمت ارتوپدی فنی کلینیک تخصصی آرامیس طب قالب گیری کفش جهت دفورمیتی‌های پا انجام می‌شود.

در واقع هدف استفاده از تمامی کفی‌های طبی، کمک به خوب شدن بیماری‌ها یا آسیب‌‌دیدگی‌های مختلف پا از قبیل التهاب تاندون پاشنه (آشیل)، انحراف (قوز) شست پا، التهاب فاشیای پلانتار، سندروم تونل تارسال و غیره است. اگر شما هم از هر یک از این بیماری‌ها عذاب می کشید، نیاز دارید که ابتدا با متخصص بیماری‌های پا مشورت کنید تا نوع مناسب کفی را برای شما تجویز کنند.

کفی‌های طبی از جهات گوناگونی برای شما مفید هستند. اولاً با کاهش درد و ورم پاها امکان راه رفتن، دویدن و پریدن به صورت ایمن را برای شما به وجود می آورند. همچنینن میزان نگهداری مفاصلی که دچار لقی و ناپایداری شده‌اند را زیاد می کنند و از قوس کف پا کاملا نگهداری می کنند.

 

مزایای استفاده از کفی‌های طبی
Medical fork

مزایای کفی طبی

از مزایای استفاده از کفی‌های طبی می توان گفت به رفع مشکلات مربوط به بقیه قسمت‌های بدن از جمله کمر و لگن نیز کمک شایانی می‌کنند. بقیه مزیت‌های مهم استفاده از کفی طبی عبارت است از:

  • درمان کامل و سلامت کلی کف و مچ پا را به وجود می آورد.
  • انحراف اندام‌های بدن مانند مچ پا از حالت طبیعی خود را اصلاح می کند.
  • جلوگیری از بدفرمی و ناهنجاری پاها می کند.

کفی‌های طبی به عنوان ضربه‌گیر، شوک وارد بر کف و قوزک پا را جذب کرده و از صدمه دیدن و التهاب این قسمت‌ها جلوگیری می‌کنند و یا آن را کاهش می‌دهند. کفی‌هایی که به صورت سفارشی و اختصاصی برای بیمار ساخته می‌شوند، نسبت به کفی‌های ساده بدون نسخه، قیمت بالاتری دارند. اما کارآیی آنها در حمایت از اندام‌ها بیشتر است و دوام طولانی‌تری هم دارند.( مزایای استفاده از کفی‌ طبی )

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *