ساخت کفی طبی بیماران دیابتیReviewed by آرامیس طب on Jan 8Rating: 5.0ساخت کفی طبی بیماران دیابتی

ساخت کفی طبی بیماران دیابتی

این مقاله در خصوص ساخت کفی طبی برای بیماران دیابتی می باشد.پاهای انسانها دقیقا مانند اثر انگشت شان منحصر به فرد هستند و به همین دلیل کفی طبی و کفش های طبی موجود که بصورت پیش فرض در  بازار و مراکز فروش موجود می باشند نتایج بهینه ای را برای شما به ارمغان نمی آورند.در این راستا یک تکنولوژی جدید به نام فن آوری مدرن اسکن سه بعدی برای حل این مشکل وارد عرصه علم پزشکی و ارتوپدی گردید این فن آوری برای بدست آوردن دقیق‌ترین اندازه ممکن از پاها مورد استفاده قرار میگیرد.با استفاده از این فن آوری یک اسکن سه بعدی از پاهای شما گرفته می شود و سپس کفی طبی یا کفش طبی به صورت سفارشی مخصوص پای شما بر حسب اندازه و طرح دقیق  قالب بندی و به شما تقدیم میشود. چراکهاولین و مهمترین سطح اتصال بدن با زمین کف پای شماست  لذا کیفیت و نحوه اتصال کف پای شما با زمین همواره إز سنین کودکی تا کهنسالی مورد توجه ویژه ای قرار دارد. کفی طبی  و کفش های طبی سفارشی ساخته شده در کلینیک آرامیس عموما از بهترین کیفیت برخوردار هستند و نسبت به کفی طبی آماده برای فروش در بازار ماندگاری بسیار بسیار بیشتری دارند.

کفی طبی بیماران دیابتی :

دیابت یا مرض قند از بیماری های بسیار شایع و ناتوان کننده ی بدن انسان می باشد که میتواند مشکلات جدی را برای اندام ها به وجودآورد. یکی از این مشکلاتها ، زخم های مزم به درمانی است که بیشتر در کف پای این بیماران دیابتی ایجاد میشود. به این مشکل را پای دیابتی نیز میگویند.زخم های پای افراد دیابتی بدون درد  و در بخشهایی از بدن فرد  هستند که پوست آنها بشدت ضخیم و پینه بسته است.

ساخت کفی طبی,ساخت کفی طبی هلال احمر,ساخت کفی طبی در تهران,ساخت کفی طبی شرق تهران,ساخت کفی طبی در کرج,ساخت کفی طبی در شیراز,ساخت کفی طبی کرج,ساخت کفی طبی در اصفهان,ساخت کفی طبی برای کفش,ساخت کفی طبی پا,
کفی طبی

یکی از مهم ترین عوارض شایع در بیماری دیابت، زخم کف پای این افراد است که در اثر توزیع نامناسب فشار در کف پا اتفاق می افتد که منجر به قطع پای بیماران دیابتی می شود.در کفی طبی با استفاده از متریال هایی مخصوص به کفی طبی بیماران دیابتی بهترین کفی طبی مخصوص این بیماران عزیز ساخته می شود. در کلینیک ارامیس بهترین کفی طبی برای بیماران دیابتی ساخته می شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *