تشخیص صافی کف پا با اسکن پاReviewed by سلگی on Oct 21Rating:

تشخیص صافی کف پا با اسکن پا

تشخیص صافی کف پا با اسکن پا اسکن دیجیتالی کف پا، یک سنجش کامل و جامع از کف پای بیمار به همراه عوامل حائز اهمیت، ارائه می دهد. کف پای صاف ممکن است برای برخی از بزرگسالان مشکلی به وجود نیاورد یا مشکل کمی ایجاد کند. اما کف پای صاف در برخی افراد ایجاد درد می کند و ایستادن یا راه رفتن را دشوار می نماید.

صافی کف پای علامت‌دار

بیشتر کودکان دارای کف پای صاف و بدون نشانه می باشند. نوع علامت ‌دار به دو صورت قابل انعطاف و سخت می باشد. نوع قابل انعطاف آن به صورتی است که در زمان ایستادن و زمانی که وزن بدن روی پاها قرار می ‌گیرد، کف پا صاف است. ولی وقتی فرد می ‌نشیند قوس کف پا باز می ‌گردد. نوع سخت صافی کف پا به گونه ‌ای است که قوس کف پا، چه در حالت نشسته و چه در حالت ایستاده، تخت و صاف می باشد.

تشخیص صافی کف پا

با تشخیص سریع و به موقع صافی کف پا  و درمان آن می توان از بسیاری از عوارض و مشکلات این عارضه جلوگیری کرد که در آرامیس طب با اسکن کف پا و ارزیابی بیومکانیکال مشکلات و صافی کف پا به درستی تشخیص داده می شود.

تشخیص صافی کف پا با اسکن پا
Digital footprint scan

تشخیص صافی کف پا با اسکن پا

باعث افتخار و خوشحالی کلینیک ماست که از جدیدترین روش ها و پیشرفه ترین دستگاه ها مانند اسکن کف پا برای کلیه مراجعه کنندگان عزیز استفاده می کنیم. دستگاه اسکن ما، نوع قوس کف پا، اندازه ی کف پا و نقشه ی فشاری آن را تحلیل می کند. متخصصین ما در زمینه ی ساخت کفش و کفی های طبی، با استفاده از این آنالیز می توانند به خوبی و با دقت بالا، کفش طبی و دیگر وسایل طبی مورد نیاز را طراحی کرده و بسازند. بنابراین مراجعه کنندگان به راه حل مورد نظر برای راحتی و سلامت پای خود می رسند.

پاها پایه و اساس سیستم اسکلتی عضلانی بدن هستند و آن را از فشار و تنش های وارده در اثر حرکت، محافظت می کنند. درمان بسیاری از عارضه های مختلف در سر تا سر بدن، با ارزیابی پا ها آغاز می گردد. زیرا پاها در بسیاری از مواقع، منبع و علت اصلی درد و عارضه هستند. حتی اگر کف پاها درد نداشته باشند، باز هم منبع درد برای ران، زانو، باسن، کمر، شانه و یا گردن خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *