بدترین کفش برای آرتروزیهاReviewed by سلگی on Jul 9Rating:

بدترین کفش برای آرتروزیها

همانگونه که میدانید کفشها نقش بسزایی در سلامتی بدن انسانها دارند .در انتخاب کفش طبی باید دقت لازم داشته باشید تا از حفظ سلامت پاهایتان مطمئن شوید.

کفش‌های غیراستاندارد با اجزای نامناسب از عوامل مهم ایجاد دردهای ناحیه پا میباشند و باعث ایجاد مشکلاتی برای پا یا تشدید بیماری‌هایی که قبلا وجود داشته‌ است، می‌شوند.بنابراین پیشنهاد ما این است اگر سلامت پاهای شما برایتان مهم هست از کفش طبی که مخصوص پای شما ساخت میشود استفاده نمایید. جهت سفارش کفش طبی مخصوص خود میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

کفش چوبی:

این کفش ها به دلیل سنگین بودن شان برای مبتلایان به آرتروز مناسب نیستند زیرا بیمار در زمان راه رفتن ناچار به تحمل وزن است. در حالی که مبتلایان به آرتروز به هیچ وجه نباید وزن اضافی تحمل کنند.

کفش  پاشنه بلند:

همانگونه که میدانید تحقیقات نشان داده که این نوع کفش ها حتی می توانند خطر ابتلا به آرتروز را در کسانی که هنوز به آن مبتلا نشده اند، افزایش دهند. تجزیه و تحلیل ها  و همچنین تحقیقات نشان داده  که پیاده روی با کفش های پاشنه بلند زانو را تحت فشار مضاعف قرار می دهد. کفش‌ های پاشنه ‌بلند باعث می ‌شوند پا در راستای مناسبی قرار نگیرد و زانوها چند درجه خمیدگی داشته باشند. همچنین کفش نامناسب قدم برداشتن را دشوار و فشار روی مفاصل را بیشتر می‌ کند.

صندل فلیپ فلاپ:

این صندلها صندلهایی بسیار سبکی هستند اما این صندل ها اگرچه سبک و نرم هستند اما برای مبتلایان به آرتروز زانو طراحی نشده اند و می توانند منجر به سقوط شوند. پرهیز از استفاده از این کفش ها بخصوص برای مبتلایان به آرتروز زانو که مسن هستند، اهمیت دارد.

کفش طبی
کفش طبی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *