انواع بریس کمر برای ستون فقراتReviewed by آرامیس طب on Sep 25Rating: 5.0

انواع بریس کمر برای ستون فقرات

انواع بریس کمر برای ستون فقرات متخصصان ما در کلینیک آرامیس طب از روش‌ های درمان متنوع برای اشخاص با توجه به درخواست ها و نگرانی‌ های آنها استفاده می کند و اقدامات آن برای آسیب‌ دیدگی‌ های شدید و شرایط مزمن مناسب می باشند و نقش موثر در پیش‌ گیری از موارد آسیب‌ دیدگی های بعدی دارند. در واقع کمربند طبی می‌تواند در حفظ موقعیت عادی بدن با ایجاد حمایت خارجی بیشتر برای آن، مفید باشد و به این ترتیب شرایط غیر عادی بدن را در بین اعضای مختلف آن ترمیم کند. علاوه بر این استفاده از انواع مختلف ثابت کننده می‌تواند برای برخی از آسیب‌ دیدگی‌ های مزمن ناشی از وارد شدن ضربه مستقیم مفید باشد کمربند های طبی همچنین می‌توانند نقش موثر در کنترل درد از طریق ایجاد محدودیت در حرکت‌ ها و نیز امکان‌ پذیر کردن ترمیم ساختار های آسیب‌ دیده در نواحی مختلف بدن همچون کمر داشته باشند.

 

انواع بریس کمر برای ستون فقرات
Brace waist for spine

 

زمانیکه که درد در هر یک از مفاصل بدن به وجود آید، تشخیص دقیق علت ایجاد آسیب‌ دیدگی در تعیین نیاز به استفاده از کمربند طبی یا اسپلینت برای آن حیاتی می باشد.بعد از تشخیص برخی شرایط همچون درد در ناحیه جلوی زانو، کمر درد، آرتروز گردن، درد و بی‌ثباتی زانو، پای پرانتزی و ضربدری و نیز مشکلات مختلف در ناحیه ستون فقرات، متخصصین این کلینیک آرامیس طب از کمربند‌های مناسب برای رفع مشکل اشخاص استفاده می کنند.

انواع بریس کمر برای ستون فقرات

دو نوع اصلی کمربند‌ های طبی رایج برای ایجاد محدودیت در حرکت‌ های ستون فقرات طراحی شده است.

  • کمربند‌های طبی ثابت

  • کمربند‌های ارتجاعی

این کمربند ها بدون مکث بعد از عمل جراحی می‌ توانند برای بی‌ حرکت کردن ستون فقرات مناسب و کارآمد باشند.

کمربند ­های حفاظت از ستون فقرات می‌ تواند پس از آسیب‌ دیدگی در ناحیه پایین کمر سودمند باشند و به صورت بارز نقش محدود کننده در حرکت‌ های ستون فقرات در این ناحیه از بدن را به دنبال داشته باشند. در واقع محدود کردن حرکت‌ ها می‌ تواند امکان ترمیم آسیب‌ دیدگی‌ های کمر را با کاهش فشار وارد آمده به مفاصل ویژه در ناحیه ستون فقرات را هموار کند.

کمربند‌ های طبی می‌ توانند حرکت‌ های انتقالی همچون تغییر موقعیت از حالت نشسته به حالت ایستاده را به راحتی فراهم کنند و این کار را از طریق کاهش درد در طول یک دوره مشخص به ثمر می رسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *