اسکن کف پا با دستگاه کامپیوتریReviewed by سلگی on Sep 16Rating:

اسکن کف پا با دستگاه کامپیوتری

اسکن کف پا با دستگاه کامپیوتری

اسکن کف پا با دستگاه کامپیوتری اسکن کف پا عملی است که طی آن با کمک دستگاه کامپیوتری، قوس‌های کف پا و وضعیت توزیع فشار در قسمت‌های مختلف کف پا بررسی می‌شود. منظور از اینکه اسکن کف پا می‌تواند به تشخیص کمردرد یا زانو درد کمک کند و مشکل بیمار را به صورت کامل نشان دهد این است که با بررسی اختلالات و مشکلات توزیع فشار در کف پا، اختلالات قوس کف پا و برطرف کردن آنها می‌توانیم به برطرف شدن برخی مشکلات ناحیه کمر یا زانو کمک کنیم. اما اینکه هر کمردرد یا هر زانو دردی را مستقیماً به کف پا ربط دهیم صحیح نیست.

اسکن کف پا با دستگاه کامپیوتری

 

انواع گوناگونی از دستگاه‌ های اسکن کف پا در بازار وجود دارد. برای انجام دادن اسکن کف پا می‌توان به مراکز ارتوپدی فنی یا مراکزی که به طور تخصصی روی درد های ناحیه کف پا کار می کنند حضور یافت. برخی دستگاه‌ های اسکن می‌توانند بر اساس اسکن سه بعدی، یک قالب سه بعدی از کف پا درست کنند تا بعد از تشخیص اختلال در قوس‌های کف پا  طبق آن بتوان یک کفی مناسب برای بیمار ساخت.

اسکن کف پا با دستگاه کامپیوتری
Scan the foot of the foot

اندام‌های حرکتی از کف پا تا ناحیه کمر مانند یک زنجیر به هم وصل می باشند. از نظر طب مدرن و آکادمیک، اختلالات کف پا می‌تواند روی بقیه زنجیره‌ های حرکتی تاثیر گذار باشد و باعث مشکلاتی در این قسمت‌ ها شوند البته بر عکس این مورد هم درست می باشد. آرامیس طب پیشرو در تهیه و تولید و ارائه محصولات و خدمات مرتبط با : کفش طبی، دوخت کفش طبی، فروش کفش طبی، کفش طبی چرم، کفی طبی، ساخت کفی طبی، فروش کفی طبی، اسکن پا و انواع بریس در خدمت تمام مشتریان و مراجعه  کنندگان گرامی میباشد.

جهت اخذ مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های تماس موجود در بخش تماس سایت با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *